Στείλτε το άρθρο σας στο elmepellas@yahoo.gr

Δεν θα αναρτώνται ανώνυμα και υβριστικά σχόλια

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

ΨΗΦΙΣΜΑ
Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες
Το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Πέλλας καταδικάζει τη διαδικασία για διαμόρφωση κενών – πλεονασμάτων, η οποία είναι μακριά και έξω από την καταγραφή των πραγματικών αναγκών των σχολείων, αφήνοντας τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς για μεγάλα χρονικά διαστήματα, νομιμοποιώντας την αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική, με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες ώρες και πολλοί εκπαιδευτικοί να περιφέρονται για χρόνια από περιοχή σε περιοχή και από σχολείο σε σχολείο.
Το Υπουργείο Παιδείας, τα τελευταία χρόνια ακολουθεί την πολιτική που υποστηρίζει πως «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Μάλιστα, αποστέλλονται και πίνακες στα σχολεία με στήλη η οποία αναφέρει τι οργανικότητα θα έπρεπε να έχει κάθε σχολική μονάδα βάσει του μαθητικού της δυναμικού, αγνοώντας προκλητικά τις ιδιαίτερες συνθήκες ζωής της κάθε περιοχής και ειδικά του ακριτικού νομού μας.
1.    Η διαδικασία γίνεται με την ισχύ και στη βάση του αντιδραστικού πλαισίου για 27 μαθητές ανά τμήμα και για την «κινητικότητα» των πλεοναζόντων. Κανένας συνάδελφος δεν πλεονάζει. Είναι πρόσχημα και ψέμα η σταθερή επίκληση των διοικήσεων «δίνουμε τα πλεονάσματα για να γίνουν μεταθέσεις», αφού οι μεταθέσεις γίνονται αποκλειστικά βάσει κενών και μορίων των αιτούνταν.
2.    Η διαδικασία των κενών αποτελεί πρόσχημα νομιμοποίησης προαποφασισμένων επιλογών από μεριάς της κυβέρνησης (πάγωμα προσλήψεων και μεταθέσεων, σύμπτυξη των αναγκών στη βάση του νέου μνημονίου, άνοιγμα δρόμου σε ακόμη μεγαλύτερη ελαστικοποίηση).
3.    Για ποια κενά και ποιον σχεδιασμό κάλυψης μπορεί να γίνεται λόγος όταν έχουμε 30.000 εκπαιδευτικούς που έφυγαν με συνταξιοδότηση από το 2009 και δεν αναπληρώθηκαν κι ούτε προβλέπεται να αναπληρωθούν, μέσα από τοποθέτηση στις οργανικές θέσεις όσων βρίσκονται σε διάθεση, αλλά και μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Όταν απαγορεύτηκε ουσιαστικά η συζήτηση για τις αναγκαίες ιδρύσεις – αναβαθμίσεις σχολείων (πχ ειδικό γυμνάσιο).
Ορισμένες ειδικότερες επισημάνσεις:
·      Η στήλη των «αδυνατούντων να προσφέρουν έργο» αποτελεί «δεξαμενή» άντλησης απολύσεων και πάγια ζητάμε να μην συμπληρωθεί.
·      Βάση του υπολογισμού των κενών πρέπει να είναι το παιδαγωγικά αναγκαίο 20 μαθητές ανά τμήμα και 15 για τις κατευθύνσεις, ενιαία για όλα τα σχολεία και όχι κατά περίπτωση.
·      Να δοθούν όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά, κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης να δίνεται οργανικό κενό άμεσα, να συνυπολογίζονται σχολεία – ομάδες σχολείων – περιοχή στα κενά ώστε να ζητείται το μάξιμουμ των προσλήψεων - χωρίς εκπτώσεις.
·      Να γίνεται καθαρή αναφορά στα εν δυνάμει οργανικά κενά που μπορεί να προκύψουν π.χ. από τις αιτήσεις βελτίωσης. Επίσης, να υπάρχει στήλη με εκτίμηση για λειτουργικά κενά και γενικότερα κάθε στοιχείο που μπορεί να δώσει την πληρέστερη δυνατή εικόνα στους συναδέλφους.
·      Να αναρτούνται έγκαιρα τα κενά, με τις ώρες που καλύπτουν και το είδος (πχ διευθυντικό κενό) και να σταματήσει, επιτέλους, η απαράδεκτη κατάσταση που ζούμε για χρόνια.
·      Όλοι οι συνάδελφοι με οργανική.
·      Τέλος, αναφερόμενοι σε θέματα που αφορούν στην κάλυψη κενών γενικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση απαιτούμε να προχωρήσουν επιτέλους οι τοποθετήσεις συναδέλφων σε λειτουργικά κενά.
 Συνάδελφοι, όλοι αντιλαμβανόμαστε τον εμπαιγμό! Τα άμεσα προβλήματα των σχολείων μας, των μαθητών μας, του κλάδου μας δεν μπορούν να περιμένουν. Ακόμα περισσότερο, τη στιγμή που η Διοίκηση, από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης μέχρι τον Υπουργό, αποσαφηνίζει με ωμότητα ότι δεν πρόκειται να δώσει λύσεις, αφού ο προγραμματικός τους μπούσουλας είναι το ψηφισμένο 3ο μνημόνιο και οι πολιτικές της Ε.Ε. που προβλέπει τον «Εξορθολογισμό του κόστους της Εκπαίδευσης». Πιστεύουμε ότι ο δρόμος του μαζικού αγώνα για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των εκπαιδευτικών, γενικότερα των ανθρώπων του μόχθου, είναι ο μόνος δρόμος για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΟΡΓΑNΙΚΗ ΘΕΣΗ
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η Α΄ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ  ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ & ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΔΕ ΠΕΛΛΑΣ


 Έδεσσα  12/11/2015 


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ Α΄ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ                          ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας....